Gör din egna fina almanacka!

Emil och Tobbe sitter och sjunger sinstar nu, dom sjunger "We are famaly" och det låter som en katt stryps. Snällt sagt.

Jag sitter och kollar på den superroliga hemsidan  www.personligalmanacka.se där man kan designa sin egen almanacka! Du kan välja färg på framsidan och texten på framsidan, hur veckoplaneringen ska se ut och lägga till och ta bort saker överallt. Du kan skrika en liten hälsning på första sidan, i stil med "Hej kompis! Jag är en omtyckt almanacka som gärna vill bli återlämnad om jag springer bort!" Jättefint..
Prova! Det kostar bara 275 kronor och så får du den hemskickad i brevlådan! Kanonbra.. Internetshopping är superkul!

När denna (kassa) låten är slut ska jag borsta tänderna, ta mina cellgifter och krypa ner i sängen.
Skulle egentligen börja klockan 8 imoron men min cheffe Erylen ringde och frågade om jag kunde komma klockan 7 istället. Vad säger man? Man är ju en bra kompis! OCH Bella jobbar imorgon - det betyder UNO UNO UNO!
Hela dagen lång..

GOD NATT KOMPISAR!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Cellgifter vadå sa du ?

2009-04-03 @ 10:26:06
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0