heja blåvitt, heja blåvitt..

Ja nu kommer Martin snart och hämtar mej. Jag och killarna ska in och kolla på IFKs hemmapremiär på "nya gamla Ullevi" :D Kommer bli bra, vädret är ju perfekt. Har suttit på balkongen en stund och myst.

Igår hade jag finbesök av alla mina kompisar! Anna, Martin, Olle, Anton, Willaume och Tobbe. Vi kollade på en film, käkade pizza/kebabrulle och myste i soffan.. Anton myste mest, han somnade och snarkade ganska gott. Bildbevis nedan. Filmen (som killarna köpt för billiga peningar på Bali) hakade upp sej mot slutet och vi gav upp. Vi såg alltså en film utan slut :) Alla var trötta nrä dom åtke hem somnade vi direkt.



Åh det är nästan sommar ute idag! Jag är så lycklig. Vill gå i bara klänning och fliflops! Men det blåser lite, och hamnar man i skuggan är det kört. haha.. Tobbe körde sin egen grej på altanen förrut, han skulle promt ha med sej datorn ut för att spela poker i solen. Men han såg inget  på skärmen, så han var så finurlig att han fixade bort solen utan att sätta sej i skuggan. Döm själva, pucko eller smart?



Nu ska jag klä på mej ordentligt, sitter här i mysbyxor och nattlinne. Det kanske inte lämpar sej för fotbollsmatch.
Vi hörs senare, ha en riktigt Glad Påsk i solen vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0