I'm smooth and creamy, like peanutbutter..

Sitter och lyssnar på liverversionen av "girl I wanna lay you down" med Jack Johnson och Zack Gill. Känner mej sådär extra lycklig just nu, var trött nyss men det gick över på ett kick.
Har spenderat dagar och nätter i Åsa med otroligt bra vänner! Nu är jag hemma, måste jobba imorgon. Plus att jag hade träning idag också.. Afrodans + MRL. Härligt härligt.. Anna hängde med och vi blev båda trötta och gäspade. Knepigt det där, jag blir jättepigg av träningen samtidigt som jag gäspar. Om någon vet hur det går ihop så maila mej, ok?

Njuter nu av tystnaden. (förutom underbara låten vill säga!) Tobias är kvar i Åsa med killarna och bastar/dricker öl/badar i havet.. Hade också velat, men så ska man ju jobba också! Typiskt.
Men imorgon kommer Olle hem också, så deppa inte nu.. :) Hoppas på solsken imorgon också förresten. Vädret har varit för tråkigt idag, regn och mulet. Icke kul.

Nu verkar det som om min box inte strejkar! Jag fattar ingenting. Ska inte grejerna funka om alla sladdar är ikopplade?
Äh, jag har Jack och då spelar ingenting annat någon roll..


Tralla lalla laaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0