Knäckebrödsdansen

Godkväll,
sitter hemma i min soffa tillsammans med Tobbe, Anton och Niklas. Sunne var här en stund också men han stack för han, som många andra, höll på att somna i min gröna fåtölj! Vi har käkat thaio, tittat på the Bucketlist och nu är Happy feet på! Anton har nästan somnat och jag gäspar typ varannan minut också.

Imorgon ska ha jag APT på jobbet klockan 3, på min lediga dag! Inte kul.. Får förbereda mej mentalt genom att sova mer än 7 timmar inatt :) haha!

IFK besegrade ÖIS med 3 - 0 igårkväll för övrigt. Glömde meddelade matchresultat efter matchen igår. 
Fin match, den innehöll en straff, fint spel och en jävla massa hejarramsor! Jag älskar att stå i klacken under fotbollsmatcher. Nästa hemmamatch är den 28:onde mot Örebro! I'll be there..


Nu tänker jag säga god natt, men innan ni släcker och blundar så kolla på dessa fina pöjkar! Dom var med i Talang nyss, missade på tvn men Anton visade mej nu ikväll. And I like, dom borde få vinna faktiskt. Jag menar, hur många har tillräckligt med balls (bokstavligt talat) för att ställa upp på något sånt? 100 poäng till pågarna!



Good night
Sleep tight
and don't let the bedbugs bite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0