like a butterfly i will fly, fly, fly..

Åh jag är sååå trött!
Har haft en toppendag dock. Solen har lyst på oss och värmt oss hela dagen. Mormor och jag har rensat och lagt ny jord i 6 stycken rabatter, klippt ner buskar och träd, ätit middag och suttit i solen och snackat skit. Trots att vi inte har överansträngt oss så känns det nu som om jag sprungit maraton!
Har också varit inne och letat runt och rotat i mormor och morfars lada, där finns allt man kan tänka sej. Jag har varit helt insnöad på gammaldags äppellådor, ni vet sånna grövre lådor med text på sidan? Dom är dyra att köpa i nyskick men på seconhand kan man inte få tag i dom. Hittade flera stycken hos mormor och dom kommer passa perfekt på min balkong! Och så har jag tänkt på ett planteringsbord också, även till balkongen, och där stog ett sånt! Bara innanför dörren, som om det var meningen. haha,  fick med mej det hem och imorgon kommer mamma med det till mej efter hennes jobb. Kunde ju inte ta med allt på bussen direkt, så jag hjälpte mamma att packa in allt i bilen och eftersom hon ändå ska hit imorgon och hämta påskliljelökar så passade det perfekt.

Ska duscha, sova och sova. Typ. Jobb imorgon och sen ska vi ut och käka på Tio Pepe allihopa, alla som kan iaf. Tobbe jobbar..  Kommer bli bra. Måste dock upp tidigt på lördagen, så det blir nog inte så sent. Det känns som om det är min jobbhelg heeeeela tiden! Men jag får väl bara bita ihop. Lördagen är jobbigast, söndagen är lugnare att gå upp på morgonen för då vet man att helgen är över när man går hem och man har en ledig dag efteråt :)

Grattis Amanda till nytt jobb! Det var väl på tiden? :)

Den ganska braiga uppfinningen televisionen, ja den erbjuder ingenting idag. Jag ska trycka på off och hit the showers!
Eller fortsätta min jakt på snygga balkonglådor. Any suggestions?

Sov gott sen kompisar!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Bara att jag inte vågar ta ut nått efter de som hände på babyproffsen så typ ingen vet om jobbet så ta gärna bort de :P Å gratta mej på måndag! ;)

2009-04-23 @ 23:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0