Lite komedi-power såhär på kvällskvisten!

Om ni sitter hemma och funderar på vem Sveriges roligaste människa är, ja då har jag svaret! Eller iallafall några exempel :)

Vår första kandidat är Özz Nujen. Han är fruktansvärt rolig, jag gillar honom eftersom jag älskar invandrarskämt. Speciellt när en utländsk människa skojar om sej själv och sin egen kultur! Enjoy!


Özz Nujen på Stockholm live

Johan Glans är vår kandidat nummer 2. Hans skånska dialekt och Sar Wars-skämt är helt oslagbara! Citykor och svarta mantlar.. Ja, se själva! Jag skrattade så att jag grät en skvätt.


Johan Glans, också på Stockholm live

Kommentarer
Postat av: Zofy

Hallå där! smygläser din blogg ibland. =) allt bra?vännen, Johan Glans vinner lätt! Han är helt klart Sveriges bästa komiker utan tvekan!take care

2009-04-02 @ 22:52:46
URL: http://zofymonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0