shibby, low five!

För det första så hjälper inte min dator mej alls nu för tiden, så att det Amanda bad mej att ta bort fungerar inte att ta bort. (sorry babe!)

Nu är kvällen nästan slut, för min del iaf. Imorgon ska jag upp tidigt för att gå till jobbet. Ibland undrar man om man inte kan slippa jobba helg och om inte pensionärerna kan käka snabbnudlar på lördag/söndag? Det ska väl kännas att det är helg? Skämt åt sidan, jag hatar att gå upp tidigt på dom dagarna när man vet att flera av ens kompisar och resten av världen, sover till minst 10. Och min klocka ringer 06.15 :(
Vi har ätit middag på Tio Pepe ikväll. Niklas, Anna, Martin och jag.. Jag käkade pepparpasta som vanligt, och jag älskade den denna gången också. Får aldrig till den när jag försöker göra den hemma dock.
Martin ska jobba imorgon han också, så alla åkte hem för en stund sedan.
Dude where's my car är på kanal 3 och jag har köpt godis på Hemmakväll.  Mr hardworking (Tobbe alltså) kommer inte hem förens 1 sa han nyss i telefon. Han skulle sluta 11 och vara hemma strax därefter egentligen, men tydligen är restaurangen väldigt full och det kommer tydligen ta en hel evighet att städa köket.
Får väl nöja mej, men ibland önskar jag att han hade 8-16-jobb som jag.. Vi har ju många lediga dagar tillsammans ändå, men hade varit trevligt att inte vara ensam på kvällarna. Han kommer hem, jag gäspar och vill gå och lägga mej, men han är pigg och kan absolut inte hoppa ner i sängen förens han varvat ner framför tvn i minst 1 timma. Ganska irriterande i längden.

Dagen har för övrigt varit bra, jag och Bella har åkt bil och varit coola. Sen har vi varit på Hjälmeskulla handelsträdgård och handlat blommor och balkonglådor till min balkong. Hon köpte blommor och en jättestor kruka som hon ska ha utanför sin ytterdörr. Kommer bli bra, hon ska skicka resultat i form av en bild :D
Mamma var här och lämnade grejerna som jag rotade fram hos mormor igår, det blev skitbra på balkongen! Funderar på att betsa den ena trälådan och skrapa bort färgen från planteringsbordet. Det får bli vitt istället för den ljusgrå/blå färgen det har nu, det flagar lite här och där så det behövs ändå göras. Måste bara ha tag i en ordentlig skrapa. Mami har nog en hemma hos sej, får leta där.
Imorgon ska det bli kanonväder tydligen, synd att jag inte kan spendera dagen på min balkong och bättra på brännan! höhö, den jag redan har skaffat mej menar jag :)

Nej, nu är pausen slut. Måste fortsätta kolla.
Uppdatering imorgon. Over and out, SHIBBY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0