Söndagströtthet

Äntligen är jobbhelgen över!
Så himla skönt, denna helgen har varit den segaste i hela universum! Jag & Frida har bara gått och vankat av och av och väntat ut tiden. Och den har gått såååå långsamt, ni kan aldrig ana.
Men nu äntligen är den över och det är 3 veckor kvar tills nästa jobbhelg.
Efter jobbet gick jag hem till kära Amanda W och kollade på hennes nya valpar. Hennes hund Gucci tryckte ut 5 stycken häromdagen, underbart söta. Bordercollievalpar ser ut som små tjocka råttor, haha! Om några dagar öppnar dom ögonen och snart springer dom runt som galningar. Gissa vem som kommer spendera massvis med tid där då? :D

Tobbe, som var på akuten för att se vad det var för fel på honom, kom förbi och meddelade att han har fått både öroninflammation och lunginflammation - samtidigt. Stackare, och jag som bara har skojat bort hans hostande och "tycka-synd-om-mej-fasoner". Nu är han sjuk på riktigt alltså.
Amanda tog iaf med Gucci och vi vandrade hemåt, hon ville inte göra middag hemma idag (bakis) så hon skulle hämta en sallad på PN.
Vi kom innanför dörren och då ringde min kära granne Robert och undrade om jag skulle med till Willy's. Så jag tackade ja och vi hade en ganska rolig handlingsstund. Tobbe låg hemma och snyftade i soffan under tiden.



Nu kollar vi på Wipeout och jag är nästintill död. Har totalt glömt bort att ringa min andra Amanda, sorry babe.
Lycka till imorgon!

Och på tal om imorgon, jag tänkte plundra IKEA imorgon. Iaf  på en tvättställning åtminstone :)
Behöver lite smått och gott också, men ni vill inte veta allt väl? Ska kolla på utemöbler som jag bara sett på hemsidan än sålänge, vill se dom i verkligheten också!

(nu svor dom på tv, får man det?)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0