Summering PÅSKHELG

Hej kompis!
Det har hänt så himla mycket det senaste så jag knappt hinner med själv.
Alla är iaf hemma, vi har avnjutit både IFK's hemmapremiär mot Djurgården (som resulterade i 6-0 till våra änglar!) haft födelsedagsfest hos och för Anna, varit bakfulla och blivit lite smått solbrända på kinderna.
Vädret har varit perfekt, vi har myst i solen och fotbollen var sjukt bra. Fin inledning på säsongen och nya IFK-låten är grym power i. När hela nya Gamla Ullevi sjunger samtidigt bubblar det i mej, jag får gåshud och lite smått fuktigt blir det i ögonen. Den 20onde, på måndag är det derby mot ÖIS. Klört vi ska gå!

Annas fest. Puh!
Var ska jag börja? Hade en bra dag innan vi väl kom till Anna iaf, spelade fotboll (killarna spelade, jag fotade och solade!) och hade mysigt. Sedan duschade alla i min dusch och vi kom iväg till Anna vid 5-tiden.
Väl där fann vi en något stressad men mycket glad och vacker Anna som tog emot oss med öppna armar. Vi väntande in sista människorna som skulle vara med och äta, drack välkomstdrink (vodkacranberry) och åt.
Vi åt, drack och dansade natten lång. Vattenpipan kom fram, ölbången(tratten) och ett par nya pertyrtick och danssteg framkom under kvällens/nattens gång :) Sunne visade bland annat oanade skills i att kunna gå ner i spagat.
Woho! Vid tolvslaget sjöng vi grattissång för Anna och bjöd på champagne! Hon öppnade presenter och dansade vidare :) En hitlåt uppkom och lite smärta följde efter mej som en skugga.
Flera av oss sov över och morgonen efter mådde jag faktiskt bra. Dom andra var lite hängiga men solen sken, Lotta på Bråkmakargatan var på TV, Björ Gustafsson underhöll oss en stund och vi städade fint. Senare, vid färden mot Donken som killarna och jag var sugna på, började min bakfylla! Fy attan.. Var seg och slö resten av dagen och idag har jag kännt av en del också. Knepigt.
Men aj aj aj, sååå bra! :D Tack alla inblandade!
Massa bilder finns som bevis på fisboken. (dock inte den på alla oss 7!  dom som vill kan känna sej pikade!!) Kan inte lägga upp här, datorn vill sej inte riktigt.

Har varit på utbildning med Bella & Frida efter jobbet idag. Sedan tog Bella bilen bort mott Willy's och vi handlade tillsammans. Mycket underhållande och min kyl och frys ekar inte längre när jag öppnar dom. Thanks dude!
Nu sitter jag i min soffa, kollar på HOUSE och inväntar LOST. Jag är nöjd. Och glad.
Leendet försvinner liksom inte från min mun, jag är bara så lycklig.

Imorgon ska jag upp tidigt. Inte kul. Men kul kommer det bli om vi spelar UNO på rasten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0