Therese hjärta Tobias (Hysén)

WOW, gårdagen var hektiskt och kaoartad.
Vi blev hämtade av Tobbes mamma vid 12, åkte ner till Åsa och där kom en taxi och hämtade oss alla och tog oss till BingoLottos studio i Göteborg. Väl där blev vi sminkade, fick mikrofoner på oss och dom visade oss runt i studion där dom spelar in Jag vet vad du gjorde förra löragen. Programledaren, Johan Pettersson är skitrolig och den lilla nervositeten jag hade innan försvann direkt när han började prata med oss innan vi skulle börja filma. Tobbes bror, Mikael, hade blivit hyponotiserad och var alltså med i programmet! Jag, Tobbe och hans familj var med och satt i den fina oranga soffan och vi fick kommentera lite då och då. Mikael gjorde bort sej en del och vi skrattade skitmycket.
Men det bästa med hela dagen var när jag satt i sminket. Vem gick förbi mej då, om inte Tobias Hysén!! Han skulle vara med i programmet och ge bort en signerad fotboll.. Jag sa till Rita, tjejen som tog hand om oss, att jag ville träffa honom och få en autgraf! Dessvärre hade mr Hysén hunnit gå innan vi var klara med filmningen, men han hade skrivit en autograf till mej på en bild! Och plys att han hade dedikerat den till mej, med mitt namn rättstavat! :D It made my day.
   När vi kom hem sen så käkade vi lite snabbt och gick ut. Träffade Amanda och Ia ute på Esters (med både fläta i pallet och höga fuck-me-shoes! där fick jag så att jag teg..) och dom var glada.
Jag blev lite onykter och blev blev väldigt onykter. Och idag är vi bakis. Ska försöka städa lite mer nu, det ser ut som tredje världskriget här nu.

Får väl fundera ut vad vi ska käka till middag idag också!
Skönt att vara ledig imorgon också. Ska in till Göteborg och ner till Rehabshoppen för att hämta ut en ny strumpa! Sen ska jag nog ta mej bort till Holmens Marknad, megastor secondhandbutik, för att kolla lite. Anna kanske möter upp efter sitt jobb.. Kan bli bra.
Och jag försöka få upp dom där satans hyllorna i sovrummet också. Bra Therese att du påminde dej :D

Over and out

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sändes det avsnittet igår eller när sänds det? :)

2009-04-19 @ 18:56:04
URL: http://hannalinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0