UPPLYSNING!

Jag ska bara upplysa er som att det fortfarande är ljust ute och klockan är över 8!
Hur glada är vi nu?  JÄÄÄÄÄTTEGLADA!





Plus att jag har varit och tränat nu precis, tillsammans med Anna min vän.
 Afrikansk dans plus MRL och det gillar vi.
Nu har jag skrapat ihop lite smått och gott i skåpen hemma och gjort lite mat. Leila hade varit stolt! :)


Tog vanliga nudlar (inte snabbvarianten från Eldorado dock) och la i varmt vatten tillsammans med en grönsaksbuljongstärning och lät dom bli mjuka. Under tiden plockade jag fram lite kyckling ur kylen som vi gjorde häromdagen. Skar ner den i mindre bitar och stekte den i en stekpanna tillsammans med nudlarna.
Stek i olja, soja och en pressad vitlöksklyfta! Kanongott och jätte-enkelt. Prova!

Nu ska vi bara invänta Leila på landet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0