VÄLKOMNA HEM KILLAR!

Äntligen har dom kommit hem! Jag kan nu nästan andas normalt igen, får hålla mej tills på torsdag för då kommer Olle hem också! Kanske ska åka med när Martin ska hämta honom på flygplatsen :)
Åh det är så mycket jag vill skriva, men jag kan bara beskriva alltsammans med ett enda ord: LYCKA!
Dom kom ju lördags, då träffade jag Anton och spenderade kvällen tillsammans med honom och hans familj. Söndagen var jag med Martin och igår fick jag träffa Niklas. Dom fick varsin dag, av olika anledningar.
Igår var vi iaf i Kungsbacka tillsammans, Niklas mötte upp oss på Kungsmässan och sen gick vi hem till oss.
Där bjöd jag på köttfärssås och spaghetti, kladdkaka, frukt och chips! Vi satt nere vid ån en stund och mös. Sen drack killarna öl och jag njöt mest av att se alla tillsammans igen.
På torsdag när Olle kommer hem ska vi gå på Kenny Starfighter, sen ska vi ha födelsedagsfest för Anna och så fyller både Anna och Olle år! Det kommer bli så bra! Och lite dåligt med blogguppdateringar också, men det kanske ni förstår?


Välkomna hem mina hjärtan! Nu är lyckan snart fullbordad, på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0