Var hälsad vår!

Jo förstår ni, igår räknade jag som den första riktiga vårdagen för då var det ljust jättelänge och jag kunde gå utan jacka utan att klaga! Och så även idag!
Jag drog på mej mina nya lila jeans, conversen och linne+kofta. Så promenerade jag liksom bara ut i solen och det var inte det minsta kallt. Härligt.
Jag skulle ju som sagt gå till marknaden, där fanns mycket plock och pill, men det enda jag kom hem med var lite jordgubbar (som för övrigt smakade som något väldigt nära svenska, så dom är slut nu) och v indruvor.
 Tog sen en liten cykeltur bort till Röda korset och Gruvan. Hittade en ny grå väska, tårtspade, en liten ram som antagligen ska målas vit, en ljusstake och en vinöppnare. Men den var för tråkig för att ha med på bilden. Den lilla stenen där det står "smile" hittade jag på FB interiör och chokladbitarna på Potatiskällaren! Känner mej nöjd. 
  Blommorna som jag fick av mamma i födelsedagspresent har blommat ur ordentligt nu, dom ser ut att trivas på balkongen! V i har ett ganska bra läge på balkongen enligt mej, vi har sol från halv 10 ca fram till halv 4 - 4 åtminstone! I dagsläget alltså, det kanske blir mer soltimmar sen under sommaren. Men det blir riktigt varmt iaf. Så jag ska ut och njuta en stund till! 
  


Oh, Bubbly på MTV. Den hade jag ju nästan glömt bort.. Den är bra den, riktigt mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0