We were sitting, waiting, wishing..

Sitter just nu i mina kära vän Anna's källare/syrum och lyssnar på 'Talk of the town' med mr Jack Johnson.
Jag längtar som en tok tills imorgon då mina bästa vänner kommer hem! Och ännu bättre blir det om ytterligare ett par dagar då Olle också är hemma! Då är vi liksom kompletta igen så att säga, vi heliga 7.
Om det ändå kunde vara för evigt.
Men nej, inget depp. Har varit som en ko på grönbete hela dagen. Har inte riktigt kunnat sitta still eller koncentrera mej på något på heeeela dagen. Det värsta är att jag ska jobba en hel dag innan jag ens får tänka tanken att sätta mej på bussen ner mot Åsa. Och väl där, ja då vet jag inte vilken människa jag får träffa! Anton kommer åka hem till sej, Martin har utegångsförbud i stort sett och Niklas hamnar väl hemma i Kungsbacka. Ett sånt dilemma!
Men jag hoppas ju att söndagen ska bjuda på någon slags sammanslagning från killarnas sida, för jag vill ju mesta träffa alla på samma gång!!
Förhoppningsvis kommer dom inte vara för trötta för att umgås med någon när dom landar i Sverige!
Vi behöver inte göra något fancy, bara sitta tillsammans någonstans och se varandras ansikten, in real life.
Det hade varit trevligt antar jag.

Anna bara syr och syr. Och det är hon bra på förstår ni.
Hon har lyckats med det omöjliga, att få ihop mina oerhört trasiga favoritjeans som har haft stoooora hål fram tills nu då. Så jag är lycklig, och Anna blir nog det också för hon får vackra kjolar och fina klänningar!
Hon måste ju vara fin för Martin :)

Återstående fråga: VAD SJUTTON SKA JAG HA PÅ MEJ IMORGON?

Tänk, att nu sitter dom (antagligen sover dom) på ett plan mot Stockholm som ska landa imorgon på morgonen. Sedan tar dom ett plan vidare till Göteborg och så är dom helt plötsligt hemma.
Detta kanske verkar helt knasigt för er som läser och inte känner till mej och mina förhållanden till pojkarna (vänskapligt), men vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge innan! Och jag har insett två saker, jag klarar mej utan dom. Ett tag. Men efter ett halvår får det vara nog. Och detta är den längsta resan dom någonsin har åkt på, det lovar jag er! För nu ska sommaren komma och gå och vi ska umgås vaaaaaaarje dag!
Oh nu måste jag ta kisspaus.
Kommer inte kunna sova en blund inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0