Borta bra men hemma bäst!

Hej kompisar, äntligen är jag hemma!
Kom hem i torsdagsförmiddag och jag har aldrig varit så lycklig över att vara hemma i (kalla, men ack så sköna) Sweden! 19 dagar är alldeless för lång semester, hade räck med 10 dagar!
Men jag blev iaf solbränd, fick bada i mitt turkosa vatten, drack EN paraplydrink och njöt.
Nu har jag bestämt mej att det ska fixas iordning ordentligt i lägenheten.
Nya gardiner i vardagsrummet, nya kuddar och plädar i soffan, någon sorts bokhylla/vitrinskåp i vardagsrummet, mer oranga och rosa småsaker i sovrummet.. Herregud, det finns 32 000 saker som jag ska fixa och dona med, men hur mycket kommer det kosta och hur mycket tid kommer det ta?
Just nu har jag massvis med timmars sömn att ta igen, men det kommer nog inte hända.
Fick sova till halv 12 igår och samma idag.. Men det är mååånga timmar som fattas, trust me. Känner grinigheten komma krypande då och då. Jag har saknat min säng något fruktansvärt, men just nu ger den mej ryggont för att jag har vant mej vid en hård säng. Min är mjuk och det kommer nog ta en stund att vänja sej vid min egna igen.


     
Orkar inte lägga upp mer bilder, men fina blombilder har tagits. Jag lovar att jag ska visa er en annan dag!


Var ute på en krogrunda i (roliga?) Kungsbacka igår iaf. Partade loss en stund tills det var dags att gå hem, av olika anledningar. Hade en mysig kväll iaf, tack alla som medverkade. Kom nu hit och städa efter er!

Har trevligt sällskap på besök just nu. Lillebror, Maria, Anna, Martin, Niklas och Tobbe sitter och myser i soffan och kollar på Pineapple express, som för övrigt är en grym film. Jag är smygkär i Seth Rogen!

Imorgon ska jag träffa Olle för det har jag inte gjort än.
Plus att jag har ont i min tå. Sympati?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0