catch up

Jag har hunnit med närmare en miljon grejer sen jag skrev sist.
Förra inlägget skrev jag massa frågor, men jag har inte fått svar på en enda!
Har iaf hunnit med att cykla till djuraffären med Amanda, hon ska ha en liten fluffig kanin i sin lägenhet. Den är för tom tycker hon, så varför inte skaffa någon att dela den med? Sen är det ju bara ett plus att personen/saken är väldigt liten, inte behöver lägga in massa kläder i din redan fulla garderob, ingen som ställer smutsig disk överallt och bla bla bla..
Vi cyklade förbi Ia för att se om hon var sugen på sushi, det var tydligen Amanda. Jag är fortfarande sushi-oskuld och kommer nog förbli det ett tag till. Rå fisk?
Vi hade en mysig kväll, hittade en spännande skiva som vi dessvärre inte fick igång, tittade på Paris Hilton's BFF-program och såg vem som vann. Förloraren har vi inte hört mer om, men vi har våra små förslag.

Jag har jobbat, varit hos mormor och röjt i hennes rabatter och ätit glass med Anton.
Idag var det mer jobb och nu nyss var jag på Röda Korset, där har jag faktiskt inte varit sedan innan vi åkte till Spanien, alltså i början av Juli. Skamligt.
Hittade en del, alltid lika roligt att gå där och strosa.. Sen att man får med sej allt detta hem för under 100 kronor är ju bara en bonus!


Slipsen kunde jag bara inte låta bli att ta med hem, vet inte än om Tobbe godkänner eller inte. Han har somnat på soffan!

Ska försöka fixa iordning lite i bloggen här också. Använder mej av en hjälpsida www.designadinblogg.se som är superlätt att förstå! Ni och jag får se hur detta går, har en bild i mitt huvud men om den blir likadan i verkligheten, ja..
Som sagt, vi får se.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0