end of part 1

Första delen av jobbhelgen är över. Lördagstimmarna flög förbi idag, undrar varför?
Känslan av att jag har råkat glömma någonting har återkommit flera gånger, men det verkar som om allt är med och gjort.
Nu sitter jag iaf kvar, ensam och helt solo, på jobbet och väntar in den dumma bussen.

Vad har kvällen att erbjuda måntro?
Olle kommer iaf hem imorgon!

Återkommer kanske senare, ska hem och väcka min man och ge honom lite mat först.
Han har spelat fruktansvärt ansträngande korpenfotbollscup i Borås som sagt, han kan ju inte laga någon mat idag. haha!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag gav den två dar, STOLT!

2009-08-29 @ 18:00:26
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0