good morning sunshine

Vaknade för någon timma sen av att en strimma sol hade letat sej in genom gardinerna och lös mej rakt i ansiktet. Först blev jag irriterad men sen lite mer lycklig för att det var solen som väckte mej och inte nåra jobbiga maskiner nere på gatan. Ända sen vi flyttade hit har dom ju hållt på att bygga/gräva/slipa/hacka/föra oväsen nedanför. Hatar att bli väckt, och speciellt av jobbande jobbare. Puh!


den bittra vardagen av en krullhårig människa! man ser ut joey tempest när man vaknar
och det omöjligt att göra någonting åt det. bara le och var glad.


Amanda, efter din otroligt proffsiga förklaring till vad en balkongburka är så förstår jag.
Smart idé faktiskt, kanske ska införskaffa? höhö, skämt åt sidan.
Jag kommer och hälsar på dej senare min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0