good night or goodnight?

Ja, tänk att jag hade sån tur och kan berätta att jag kan relatera till båda påståenden.

Jag har haft finbesök ikväll. Lillebror, Anna, Martin och Maria har varit här. Morotskaka har blivit bakad, pizza har ätits, kaffe har duckits och tvn har varit på hela tiden.

Om 6 timmar ska jag upp och gäspa 300 ggr under min 20 minuter långa bussresa. Sen kanske man ska försöka anstränga sej lite genom att jobba och så, men efter det kommer jag somna som en sten i soffan.
Herregud, jag har redan gäspat 34 ggr sen jag började skriva detta. Är det ett bevis på trötthet?
Tobbe är inte hemma (korpencup i borås, eller något i den stilen!) och jag kommer ändå inte kunna somna förens om några timmar. Puh.

Bella, hälsar du dimman från mej? Har inte träffat gamla kompisen på jääättelänge, tråkigt nog.

ÖVER OCH UT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hälsade till dimman. Den saknar dig, undar vart du har tagit vägen och varför du aldrig hör av dig? Jag sa till den att du tänkte på den iaf :)

2009-08-30 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0