helgsummering och dagsplaner

Måndag igen. Puh.
Kan ju iaf trösta mej med att jag har haft en toppenhelg.
I fredags hade vi mys här hemma hos oss med lite spel och sen utgång.  Somnade sent och vaknade sent på lördagen och åkte ner till Åsa med Lillebror. Gick och badade med Anton och det var faktiskt förvånandsvärt varmt i havet.
Åkte ner till kusinerna och satt där i solen i flera timmar. Jättemysigt!
På kvällen visade det sej att Martin var husägare och vi spelade därför spel till klockan var halv 2 på natten.
Tobbe och jag sov hos mamma, och igår var det ju jättefint väder!
Vi badade igen, inte med lika varma grader i vattnet dock. Och sen åkte jag och Denise upp till mormor och morfar och målade lister runt dörrar och fönster, klippte gräs och åt kakor.
Kusin-Andreas spelade match och tyvärr förlorade dom!
Sen åkte vi hem till Kungsbacka tillsammans med Olle, Martin, Anton och Anna och hade lite planering inför våran kräftskiva den 12 september.
Vi fick ganska mycket planerat faktiskt.
Och Anna fick nog och sydde ihop hålet i soffan! Anna, du är värd 100 miljoners miljarder!

Nu ska jag trycka i mej lite frukost och slänga in en maskin tvätt.
Sen ska jag ta mej till sjukhuset, till Reumatologen. Ska på "återkoll" bara, men har massvis med frågor.
Får ta tåg och buss dit idag, mamma hann inte följa med. Men jag kan, jag är en stor flicka nu. haha.

I eftermiddag ska jag och Anna på Röda Korset-date och sen är det träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0