hemmagjorda pannbiffar

Det regnar jättemycket hos mej just nu. Långpromenaden jag planeret blir nog inte av, orkar verkligen inte gå ut och bli blöt, kall och alldeless irriterad i regnet.
Tobbe ligger under filten i soffan och vi tittar på Sveriges damer, dom spelar mot England.
1-1 är ställningen för tillfället, Victoria Svensson satte precis en straff.
Dom spelar jättebra och har vunnit mer matcher än dom förlorat. Heja heja.

Dagen har iaf flugit förbi, som lediga dagar brukar göra.
Har varit och lämnat grejer på Röda Korset som sagt, tillsammans med Anna. Fick med mej en kruka, en ny kopp till min samling och en liten söt glaskanna att ha olja i tex.
Sen blev det Kungsmässan med Tobbe, han ska ju ha födelsedagspresent. Stackarn har inte fått någon än, han fyllde 23 juli.
Men han blev lite putt och ville inte ha någonting av det jag föreslog, vi han gick hem. Jag gick hem en stund efter, tog vägen om Cassels och hittade en helt underbar blå/vit rutig klänning. Fickor på sidorna och spets längst upp!
Den måste nog sys in lite, så Anna kan kanske fixa! :)

Jag har gjort middag nyss. Hemmagjorda pannbiffar! Mums!
Nu är vi mätta och belåtna.
Måndag = städdag. Så toaletten - göm dej, för här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0