just antoher manic monday

Lyssnar just nu på: Manic Monday med Bangles (därav rubriken!)

Idag har varit en sån där vuxen-dag!
Har ringt massa viktiga samtal, till Telenor, 3, lönekontoret bland andra.
Vissa människor fick riktiga utskällningar, men det ångrar jag inte. Dom förtjänar det i vissa lägen.
Hur kan telefonförsäljare leva med sej själva när dom går hem efter jobbet? Tänk att vara den där jobbiga typen som ringer och stör, man blir ju bara arg. Kan ju aldrig vara skoj att veta att dom flesta faktiskt blir irriterade på dej om du ringer och försöker kränga något.

Nog om detta. Över till något annat.
Jag har hämtat ut ett paket på posten idag, jag vet redan vad det innehåller. En extern hårddisk från PcCity! Hah!
Måste flytta över alla bilderna till den idag, ska ju skicka in datorn på lagning och då vill jag inte att alla mina tusentals bilder försvinner.
(nu byttes det låt här. lyssnar numera på carina med larz-kristerz. eller?)
Håller iaf på att lägga över flera mappar, den jag lägger över just nu innehöll drygt 7000 bilder. Nu inser man hur mycket man verkligen har.. Men jag gillar alla!

Nu strax ska jag iväg och träna. Wish me luck!
Har ju inte tränat på över 1 månad, kommer antagligen ha träningsverk som bara den resterande dagar denna veckan.
(spotify is the shit. nu byttes det igen. tenacious d - tribute! hell yeah!)
Ja, vi får helt enkelt se hur detta går. Lite skivstång, core och cirkel ska man väl klara av utan att svimma eller dö?
Nu tillåter jag er att skratta en stund.
Så, nu är det bra.

Nu ska jag cykla. I regnet. Vill jag det? Nej. Men ändå.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0