någon borde ge mej en klapp på huvudet

Jag är en duktig hemmafru.
Jag var igår på Röda Korset med Anna (fyndade!) och handlade två pärmar. En till mej själv och en till Tobbe.
Fick sånna där flik-lappar av min chef häromdagen och har ordnat en hålslagare också.
Nu ikväll har jag suttit och sorterat bland räkningar som är sedan oktober 2008, och fram tills nu.
Har satt dom i olika fack och man kan se exakt när dom är betalda och så.
Gud så bra! Någon borde verkligen ge mej en present, eller åtminstone en klapp på huvudet.

Håller på att ladda in bilder på www.extrafilm.se just för tillfället. Deras "snabba" inladdning är inte alls så snabb. Detta kommer ta hela natten. Kanske beror på det på att det är ca 300 bilder som ska laddas in?
My bad?

Körde lite bil med mamma förrut också, kunde inte köra motorvägen ner till Åsa pga någon långtradarolycka där.
Men gamla vägen är också mysig. Det går inte lika snabbt, men hey - jag körde ju bil iaf.
Gjorde en grym omkörning också, en segslapp traktor låg framför oss och jag gasade om. Oh yeah.
Vad ska jag köra i för bil när jag väl får körkortet? Hm, den tanken slog mej nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon ska jag och min kära vän Anna in till Göteborg och vaxa oss! Igen.
Haha. Halva ben + brasiliansk denna gången också. Ska bli skönt. Utsparandet är INTE ok, trust me.
Tobbe äter mackaroner som är alldeless för varma och han försöker andas samtidigt som han har dom varma rackarna i munnen. Det låter roligt plus att han ser ut som ett freak. Och häller i sej massvis med vatten. Njuter han av sin mat?

Nu la någon en äckligt luktande fis, vem fan var det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0