nattamys

Har haft en bra dag och kväll tillsammans med systrarna Wahlström.
Vi har badat med hundarna (Daisy och Nero), ätit kebab, färgat Bellas hår mörkare, snackat massa skit, skvallrat om fölk och tagit en sjukt mysig kvällspromenad.
Kvällspromenader är sjukt underskattade. Det är hur mysigt som helst att gå, speciellt när man går nära havet och hör lugnet. Så luktar det gott med, och man hör syrsorna och det blåser mysigt i träden.

Skimpa har tagit en nattamacka och lite flingor. Vi sitter i köket och snackar skit om köksluckor för tillfället.
Konstigt nog.
Imorgon ska vi jobba tillsammans och jag ska jobba helgen. Det betyder att det inte blir något rajraj.
Eller jo förresten, ingen har väl dött av att jobba bakis? Ännu.

Nu ska jag hoppa in i duschen och få bort saltvattnet från min kropp och ur mitt hår.
Hade velat ha kvar det i håret iofs, men det är redan smutsigt nog som det är, så det måste tvättas. Sen är det bara att hämta sin tandborste (jag älskar sleep-aw-aw's) och borra tandsebissarna ett tag.
Sov gott sen fölket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0