no serious faces

Åh va jag vill åka till IKEA utan köpstoppsgräns!
Tänk om man kunde få handla allt man ville ha och lite till, utan att lägga ett öre själv!
Hur ska jag göra för att någon ska bjuda till och ge mej mitt drömhem?
Säg säg säg..


Har iaf varit hos Johanna idag på Salong Jan.
Det blev lite färg och mycket klipp! Nu kan jag dra igenom håret utan att fastna med fingrarna i det slitnaste längst ner. Woho! Resultatet av ögonbryn/fransfärgningen finns nedan också, på ett lite mer seriöst kort. Bortse från serösheten, tack!
   


Blev ingen träning idag heller, hann inte till något av passen. Får se om det kanske kan bli någonting imorgon, annars får det blir tidig lördagsträning.
Nu CSI Miami, yes yes yes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MKT SNYGGT DIN FÖRBANNADE KRULLTOTT

2009-08-20 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0