Tisagd?

(ingen felstavning på rubriken, det är så jag känner mej!)

Helt väck. Dom 2 orden kan summera mej idag!
Hela jag är okordinerad, armarna slänger liksom runt utan att jag ber dom att göra det.
Har tappat grejer hela dagen, råkat slänga bestick i soptunnan på jobbet och lagt upp fel mat till fel folk.
Undra om någon har märkt något?

Lillebror och Olle har varit och hälsat på nu i eftermiddag.
Jag har gått och plockat och städat samtidigt och helt glömt bort vad klockan är!
Dumma mej, förlåt mej Amanda!

Om det är fint väder imorgon så ska jag åka med Bella hem efter jobbet och bada vid Utholmen.
Det kan bli bra.
Träning på kvällen, kanske ska skippas dock. Känner träningsvärken komma krypandes..

Ny duk på bordet på balkongen. Jippi!

Jag svamlar, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0