dagen i bilder

Dagen började ganska tidigt, jag gick upp halv 8, samtidigt som Tobbe lämnade mej för att jobba.
Jag började städa och plocka undan, röja på balkongen och sen käkade jag frukost framför tvn.
Anna ringde vid 10 och ville bada och sola, så bilen rullade och vi åkte ner till Åsa och Piren. Denise och Lillebror joinade där och vi hade mysigt. Lillebror blev sugen på pannkakor, och som den suckern jag är, så bjöd jag på pannkakskalas hemma hos oss! Tobbe kom precis när det var klart och njöt.
Nu sitter jag i soffan, har massvis att städa mera och inväntar Tobbe. Tydligen är han och spelar golf med Kricka, hur man nu kan ha roligt när man gör sånt. Sånt som man inte ens kan kalla sport.


    
  


Jag mår inte så värst bra, tror jag har feber. Och snoret i min näsa letar sej ut hela tiden. Och vad gör hostan?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men whatta, du ska ju komma å hälsa på mej imon. Tilda kmr me.

2009-08-05 @ 22:49:19
Postat av: Chefen

2009-08-06 @ 13:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0