vaken

God morgon kompisar!
Jag har varit vaken i nästan 1 timma nu. En lastbil/sopbil/högljutt stor fordon väckte mej! Plus att det redan var ljust ute och då kunde jag inte somna om. Tobbe är proffs på det, så jag låter honom sova lite till. Sen kanske jag springer in och hoppar på hans mage, höhö.

My stomach is killing me today! Jag vet inte varför den inte vill samarbeta, men jag får små krampert typ och sen går dom över snabbt igen. Och runt går det, som en tvättmaskin. Detta var inte riktigt det jag ville just nu..

Hade date med Amanda igårkväll, det var jättemysigt. Hennes lilla söta 1a var skitfin och det kommer bli asbra med allting vi satt och disskuterade, haha. Alla ideér. Jag fick samtidigt lite IKEA-abstinens, för där har jag ju inte varit på ett bra tag.. Måste ha nya gardiner tex, och ett litet bord i hallen. Åh, den som ändå kunde storshoppa på IKEA när som helst.
Jag tog iaf med mej chokladkakor och en ljusrosa gerbera till lilla damen, och vi drack kaffe och saft. Helt plötsligt var klockan 10 och jag var tvungen att åka hem. Köpte med mej coca cola på vägen som är avslagen nu. Det ska man dricka förstår ni om man har en kass mage. Så nu blir det hävning!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0