why did i ever leave?

Dagar som denna kan man ju undra hur jag någonsin kunde tänka tanken att lämna detta stället.
Här känner jag mej hemma.  Någon sorts lugnhetskänsla kommer över mej när jag kommer hit.
Kanske är det för att jag växte upp här, men det hade nog varit samma sak annars.
Vem kan motstå stranden och piren när solen skiner?
Var och badade med Anton förrut, det var varmare i vattnet än vad det är på land.
Har suttit i solen hos kusinerna hela eftermiddagen, mormor var också där.
Jag längtar efter ett eget hus och egen trädgård. Konstigt nog.
Tycker jag har mycket hemma nu som det är, men jag vill ha en egen gräsmatta. Det är nog det som lockar mest.
Älskar att sitta, ligga och rulla i gräset. Och lukten.

Oj va sentimentalt och puttenuttigt det blev nu. Kräks nästan på mej själv.
Men slutsatsen är ju i stort sett att Åsa är världens bästa ställe och hur kunde jag flytta härifrån?
(fast då kanske man ska tillägga att vintertid är Åsa ganska dött, men väldigt fint ändå!)


Titta vilken sötnos som låg på trappan när jag kom hit! Jag fick en slick på näsan och sen sprang han in och la sej på köksgolvet. Vill bara ta med honom hem igen, men hur skulle det gå?

Ikväll är Martin husägare (föräldrar borta!) ikväll och därför ska vi ta tillfället i akt och ha spelkväll.
Sällskapsspel är hur roligt som helst, om alla vill spela då förstås.
Vi försökte spela Cluedo hos oss igår men det gick inte så bra. Twister däremot, där har vi en vinnare!

Ha en bra kväll allihopa, jag är glad och då borde ni också vara glada!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lill sigge=)

2009-08-23 @ 02:53:43
URL: http://thiisiisanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0