yesterday

Igår hade jag och Tobbe mysdag/kväll tillsammans. Har inte haft det på huuur länge som helst, en heldag alltså.
Vi gick inte utanför dörren på hela dagen, förutom när vi gick och hyrde filmer, haha.
Vi stannade inne, glodde på film, lagade god mat och myste i soffan!
Vi hyrde Yes-man, The tomb och Barnhemmet. Vi hann titta på Yes-man, som för övrigt var bra. Jim Carrey är alltid bra! Sen satte vi på the Tomb, och nej tack. B-filmad med avdankade skådisar och ingen handling. Ni vet en sån där film som egentligen är kass men man lockas att titta på den eftersom någon har knepat ihop framsidan av filmen så bra?
Ja en sån var det, vi tittade inte ens 30 min, hemskt. Sen gick det massa filmer på tv:n igår också. Åter till Cold mountain fick jag titta på och sen började Scary movie! :D haha, den är lika rolig varje gång!

 

Tobbe stack precis till Emil för att kolla på IFKmatch och jag ska hoppa in i duschen. När han kommer hem ska vi laga middag tillsammans igen. 2 days in a row, new record!
Åh va jag älskar när han är helgledig.

Vad gör ni idag, sockerpullor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0