Goodbye sweetheart, well it's time to go

Vi släppte av supernervösa Denise på Landvetter igår. Den 7/12 alltså.
Hon ska till New Jersey och vara aupair åt två små söta barn!
Det var bland det hemskaste jag har gjort i hela mitt liv!
Den lilla damen var som i en bubbla dagen och kvällen innan och kunde knappt packa väskan själv!
Nu efteråt känns det jättebra att hon har åkt, har fått veta att hon har kommit fram till New York och hon har skrivit till mej så att jag vet att hon lever.
Men usch, den morgonen! Jag lipade som ett barn hela vägen hem till Åsa.. Pappa försökte vara lite cool och så men det kom en liten tår på honom också. Mamma sprang mest runt och letade efter incheckningsställe och sånt viktigt. Och jag som sagt, höll mej i bakgrunden och grät.


Men nu är hon äntligen iväg!
Jag saknar dej redan och kommer sakna dej ännu mer ju längre tiden går, men jag vet att du har det bra och lever livet :)



Såg denna bilen påvägen hem igår.
Det stämmer ju helt enkelt inte!


På mitt jobb behöver man aldrig jobba eller göra tråkiga saker. Förstår inte ens varför det kallas jobb!
Idag fick jag tillexempel leka med pepparkakshus.
100 p.


Nej nu ska jag käka en magga och sen vänta på att dagen ska ta slut så att vi kan ha COD-tisdag hos Emil & Robert :)


Kommentarer
Postat av: Hrrrmm... Vaäre för mat idag?

Nä men det lilla livet va nervös hon ser ut :S Hoppas hon får en awesome fucking kalasome time där :D

2009-12-08 @ 13:02:33
Postat av: HAHAHAHAHA

hon kommer ha asroligt, det vet jag! :)

2009-12-09 @ 13:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0