Helgsummering, igen!

Helgen är snart över. Suck.
I fredags åt vi iallafall middag på Tio Pepe, äntligen har lelle Martin blivit lika gamla som oss andra!
Vi hade jättemysigt! drack lite öl, skrattade massor och sjöng några snuttar.
För mej blev det 3 öl och 3 öl var för mycket. Rätt pinsamt att man är så förbannat lättpåverkad. Det kan ibland räcka med ett glas vitt och jag snurrar. Vi gick iaf hemåt vid 12 och då stog Denise och Frida och väntade på oss. Denise färgade mitt hår mörkare och det blev jättebra!  Tobbe fick för sej att han skulle färga håret också, blondt. Men det blev inte riktigt som han trodde och nu går han runt med organgt (hur sjutton stavar man det, brandgult?) hår! Ser inte riktigt bra ut och jag tror han kommer ha var det bara för att retas med folk. Jag blir lite smått rädd när jag vaknar jämte honom.. :/

Igårkväll var vi hos pappa och badade tunna, åt god mat och drack lite mer.
Jättemysigt att sitta ute i en tunna som är ungefär 40 grader varm och tjöta och dricka öl.
Åt god fläskfilé innan vi badade så när man suttit i tunnan ett tag kände man sej bara tjock och kokt.
Åkte hem vid 12 och somnade vid halv 2, sjukt bra kväll! Tack pappa!

Idag ska vi hem till mamma och äta middag.
Denise åker ju till USA på måndag och detta blir liksom hennes sista middag hemma på ett tag.
Mormor, morfar, morbror, moster och kusinerna kommer. Lillebror kommernog med, och Tobbe kommer efter att han har slutat. Kommer nog bli bra. Ska ha lite för-jul för Denise är ju som sagt inte hemma då.
Har köpt 2 julklappar till henne som hon får öppna idag!



Har städat ett tag nu, sitter och väntar på att golvet ska torka.
Hoppar nog in i duschen och det är nog allt jag hinner med innan vi ska åka.
Glöm inte tända det andra ljuset i adventsljusstaken heller.
(och glöm inte släcka det när ni går därifrån!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0