Nääääär...

.. kommer den förbannade snön?
Mormor och jag satt på trappen förrut med vårat kaffe, lyssnade på när fåglarna sjöng och undrade om det var mars eller om det faktiskt var december?
Var är frosten och snön? Det är ju inte alls kallt ute och när fåglarna sjunger som tokiga kan man ju inte tänka på att det är anant än vår. 
 
Imorgon är det fredag. Idolfinal.
Undrar vilka som kommer hem till mej då? Alla andra har andra planer.
Jag jobbar denna helgen så jag kommer hålla mej hemma i vilket fall som helst.
Välkomna!

Nu har jag tränat och är helt slut. Jag kommer sitta kvar i soffan tills Tobbe kommer hem vid halv 11.
En varm dusch och dagen är gjord!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0