oh oh oh

Händelserik dag igår må jag säga.
Hade ont i magen när jag vaknade men jag tänkte mest att det berodde på att jag hade tränat kvällen innan och var extra hungrig, då brukar det bli så.
Men det fortsatte när jag åkte till jobbet och det slutade med att jag kräktes på jobbtoan vid 11. Wiho!
Mamma fick komma och hämta mej och eländet fortsatte hemma. Usch!

Pratade med Denise på SKYPE igår. Äntligen! Hon hade det bra verkade det som, vi pratade i 20 minuter ungefär.
Kollade på Idolfinalen också, bara jag och Tobbe. Erik vann. Jahopp.
Jag hade ställt in mej på att Calle skulle bli idol 2009, men icke sa nicke.


Äh.
Fick sova länge idag, men blev väckt av mina mage vid 12.
Sen dess har jag suttit här och kollat på Run's house på MTV och tagit en dusch. Det är nog allt jag har att säga, for now. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0