Återigen veckoslut

Ja nu har hela veckan gått redan, men vi kan trösta oss med att det snart är fredag igen!
Emil har avlagt löfte om att sluta dricka på vardagar, och kanske tillochmed ha en vit månad. Vi får se hur det går med den saken.. Jag tippar på en vit helg kanske, mer än så tror jag inte han klarar. Tyvärr.

Hade iaf en mysig dag igår. Åt romantisk middag, dock utan Tobbe, tittade på Melodifestivalen och sen fick jag finbesök av systrarna Qvist. Dom sov över på soffan, och den är numera godkänd för övernattning av 2 personer.
Imorse vaknade vi och liksom igår var det sol ute. Åh va man mår bra av sånt!
Idag ska det damsugas och tränas. Det är mina mål.
Tobbe och Emil värmer upp lite för dom ska iväg och spela innebandymatch snart..  Vi lyssnar på Linkin Park.

Gäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0