Eftermiddagsfilosofi

Nu är det såhär att jag ska klippa mej på torsdag! Finally..
Nu det sista gjorde jag ljusa slingor och jag har liksomvarit "blond" jämnfört med innan. Har alltid färgat mitt så mörkbrunt som det bara har gått, men inte gjort det svart! Har provat svart några gånger också, men det har liksom itne funkat.
Men nu är jag ju sugen på mitt mörka igen, trivs inte riktigt i mitt ljusa så bra som det mörka. Så jag ska göra massa mörka slingor (dels för att det mörka sliter mindre på håret också!) plus att jag funderar på att lägga i några svarta med.
Kan bli bra, men mest av allt så ska det ljusa bort och toppparna ska trimmas! :)
Det dumma är att det kommer kosta också,som vanligt! Om det inte hade kostat så mycket hade jag gått och klippt mej 1 gång i månaden, nyklippt hår är helt underbart!

Nu kom Emil, han ska äta hos mej idag!
Måste underhålla honom.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0