(FETT)TIIIISDAG!

Yes, ett flertal viktiga saker har inträffat idag!
Let me lista dom for you!

1, Våran prinsessa får äntligen gå ut i pressen om att hon och Daniel är förlovade! WOW!!! Det tog ju bara 7 år innan kungen, drottningen och hela regeringen kom på att dom faktiskt var kära! Så nu blir det bröllop, på alla Sveriges skattebetalares bekostnad! Heja heja..

2, Det är fettisdagen idag. Ät semlor people! Annars kommer ni att dö...

3, Fader Rafael har varit här och satt upp hyllor överallt. Nu är det helt plötsligt lite hemtrevligare!
Ser ganska bra ut också, faktiskt.

4, Jag hade lönesamtal på jobbet, dock inte om någon lön. Så ja, ett vanligt samtal. Intressantare än så blir det inte.


Kollade för övrigt på Unga Mödrar alldeless nyss. Och mysteriskt nog blir jag inte alls avskräckt. Mer sugen faktiskt.
Är det konstigt?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är en sånn systemkamera jag snacka om =P Inte just den för 26.000 men dom kostar en bra bit över 5000 ;)

2009-02-24 @ 19:16:07
Postat av: Nanna

Hej! Kul att hitta din blogg! :) Alltid kul att följa gamla vänner och bekanta!!

Nu ska jag läsa igenom lite. :)

Kram

2009-02-25 @ 11:35:13
URL: http://nannaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0