God morgon! Eller kanske eftermiddag?

Jag var så trött igårkväll efter ha jobbat hela helgen så att jag trodde jag skulle somna direkt jag kom innanför dörren hemma.
Men jag fick ett sms av Amanda som skrev att jag skulle komma till Lina! Hon hämtade mej i en vit MiniCooper och vi hade mysigt hos Lina ett tag! Sen körde hon hem mej och då var Tobbe hemma också..
Stannade upp en stund men däckade strax innan 12.
Tobbes första dag på Onsala Herrgård är idag så han var uppe tidigit, och då vaknade jag till lite..
Men jag somnade om och vaknade inte förens klocka var 10 över 12! Har alltså fått sova nästan 12 timmar inatt. Helt underbart!
Ibland behövs sån där lång sömn för att man ska komma ikapp sej själv på något sätt. Och lediga dagar är ju inte fy skam heller.. Om dom inte är fyllda med tråkiga vuxensaker förstås!
Tvättberget bara växer, så jag reducerar det lite genom att tvätta! :)

På onsdag ska jag ta mej till Göteborg, ner till Feskekörka och till Rehabshoppen för att få en ny strumpa till mitt ben! En sån där stödstrumpa, fast bättre! Ska bara klura ut resvägen, får ta hjälp av Västtrafiks hemsida litegranna!

Nu ska jag klä på mej lite, för i nattlinne kan man ju inte spendera sin lediga dag. Eller kan man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0