Happy Valentines day!

Ja, idag är det Alla Hjärtansdag och lördag!
Igår var det fredagen den 13:onde och det betyder ju otur som ni vet. Första som hände var att bussen aldrig kom när jag stog och huttrade på stationen 7.15... Fick vänta så att jag blev 20 minuter sen till jobbet. Sen hände massa knasiga små irriterande saker hela dagen! Men sen fick jag träffa min Anna och då blev det lite bättre!
Hon sov över här och vi hade myskväll! Egentligen pyjamasbarty, men vi hade inga pyjamasar på oss. Emil joinade också och vi myste bara framför TV:n. Tobbe kom hem strax innan 10 och vid 11 så gäspade vi ikapp så vi gick och la oss. Planen var då att Anna skulle upp och börja träna klockan 10, men när hon vaknade hade hon så ont i halsen så hon avbokade och vi hade mysfrukost och sen gick vi promenad till Kungsmässan! Handlade en jeansväst och 4 nystan av svart garn så att Anna kan sticka en "korv"halsduk åt mej.
Mina händer är väldigt torra nu på vintern, nästan så att dom spricker av sej själva. Och att jag har dom i vatten hela dagarna gör ju inte saken bättre direkt. Därför gick jag in på Body Shop och köpte en jäääättebra handkräm som gör mina händer bra igen.
Anna har åkt hem, Tobbe är på jobbet en snabbis och jag fick datorn för mej själv :)



Happy Valentine's day!


Det är sol people, ser ni det? Jättevarmt ute om man står i lä och i solen! Perfekt, riktigt vårväder. Och jag önskar verkligen att våren ska skynda sej att komma hit så att sommaren kan komma fort också. Men mest av allt vill jag mysa med vårpromenader och se allting blir grönt igen!


Nu ska jag försöka göra nytta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0