Hej mitt vinterland?

Ja, nu är det ju så att Sveriges väder, eller den där jävla väderguden (som inte gör ett speciellt bra jobb om han nu finns!!) inte riktigt kan bestämma sej om det ska vara vår eller fortsätta vara vinter. Svensk vinter då alltså, och det betyder typ slask, modd och tö. Igårkväll snöade det jäääättemycket, och vi var ute och lekte i snön like back in the days.
Julia ville ut direkt, Tobbe blir ju som ett litet barn när det kommer snö och så fick vi tvingat med oss Emil och Robert med. Så alla ni Aranäselever, när ni kommer till skolan imorgon och hittar en stor hög (som igårkväll var en 3 meter hög snögubbe!) SÅ ÄR DET VI SOM HAR GJORT DEN.. moahahahahaha!



Nu ska jag och Tobbe kolla på Madagascar 2. Och jag är ledig imorgon, plus att jag har ont i mitt finger som jag klämde på jobbet, tidigare idag.. Stackars mej!


För övrigt tycker jag att vår är ett bra alternativ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0