Hello new shoes - bye bye blues!

Ja, idag köpte jag äntligen nya skor! Ett par nya Converse, som blivit lite av en tradition att inhandla varje vår.
Och detta året blev det helvita! Jättefina.
Jag skrev ju att jag hade tryckt en egen tröja också, här är beviset :) Haha, Tobbe blev rätt nöjd och jag ska ha på mej den jääätteofta!
Sen blev det en fin sjal och ett par räfräcka solglasögon från Gina Tricot.
Ni ser väl också den svarta grejen längst ner i hörnet? Det är ju korven!! Den som Anna har stickat ihop?
Den är iaf ny och fick vara med på bilden också. Jättenöjd.



Ja, Anna är ju här idag. Sleepawaw.
Hon står i duschen nu och jag ska in där sen också, och sen blir det natti natti.
För imorgon ska man upp tidigt, Anna börjar redan klockan 6 imorgon! PÅ MORGONEN!!!
Det borde vara olagligt. Jag börjar klockan 7 och Tobbe börjar klockan 8. Tidigt tidigt..
Och imorgon väntar ju staden också, med Qvistarna och Jeanette! Kommer bli toppen och det lär bli ett "shoppingkort" imorgonkväll också..


För övrigt är jag stolt ägare av ett Nintendo 8 -bitars! Vann en auktion igår på Tradera och det kommer bli hemskickat inom snar framtid. Jippie!

God natt. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: MARIA ELIN QVIST

faan va fräcka grejer! Och t-shirten va en sju helsikes t-shirt :D I morrn ska vi göra götet osäkert ;)

2009-02-26 @ 21:07:17
URL: http://blondielogistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0