Instead of candy?

Ja, vad gör man om man inte har godis hemma när man får tillfälliga cravings? Ja då värmer man dom frusna blåbären, strör på lite socker och äter med sked. Plus att man får en sån här otroligt sexig tunga också! Och gratis lila lipliner runt munnen, är inte det attraktivt så säg..  Undra vad Tobbe kommer säga när han kommer hem! haha.  (obs! sjukt, blekt ansikte kommer på köptet!)



Försökte ju få med Emil till IKEA tidigare idag, men det gick inte så bra. Han ligger hemma i sin soffa, med en filt över sej, och tycker otroligt synd om sej själv. Men han är faktiskt sjuk, på riktigt. Lite det jag hade.. :(

Imorgon ska jag irra runt en stund på morgonen i Göteborg. Ska ner till Rosenlund och leta upp en affär! :) Tro inget annat, jag ska inte knäcka extra som min chef tyckte att jag skulle göra, utan jag ska till ett ställe som heter Rehabshopen! Ska äntligen slippa min linda runt benet hela tiden, och ha en stödstrumpa istället. Finally!
Måste vara där klockan 10, då öppnar dom nämligen, och så att jag kan komma hem tidigare också. Men problemet är bara hemresan, ditresan har jag klarat upp nu, men hemresan.. Ack!
Det återstår att se om det går en buss tillbaka eller inte. Vem vet, dagen kanske kommer bestå av en enda lång promenad genom stan... tjalla lalla la la...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0