My new passion!

Ja, och så har man provat afrikansk dans. Och det är precis så som du tänker i ditt huvud just nu. Man dansar lite som man tänker att afrikaner gör, slänger med armarna, shakar både booty och boobie, hoppar fram och tillbaka! :D Jag var lite skekptisk först, men Anna har sagt att hon tyckte att det var jääätteroligt så jag hängde med henne.
Och jag tror jag har hittat min nya grej! Herregud va roligt det var, supermycket energi bara kom till mej. Skitkul!
(mindre roligt med mage-rumpa-lår efteråt, men oh så behövligt. kommer kännas imorgon!!)
Jag ska ha detta som stående bokning varje onsdag alltså..

Och så var jag och tryckte en egen tröja förrut! Ni ska få se en bild på den imorgon :) Den är skitfräck och jag är stolt.
Hoppas bara någon annan blir det också ;)

Imorgon är det mystorsdag med Anna! Hon ska återigen sova över här, men det blir inte lika sent som sist eftersom hon börjar redan kl 6 och jag börjar kl 7. Får se hur det går med den saken :)
Fick en "kov" av henne förrut, som hon har stickat åt mej. Ni vet en sån där halsduk som ser ut som en korv? Bara dra den över huvudet och så behöver man inte knyta eller bekymra sej över om det ser bra ut eller inte. Himla bra uppfinning. Den är iaf svart och kliar inte. Bara så ni vet, ifall någon oroade sej över det.
Imorgon ska jag även hämta mina nya skor. Helvita Converse, la undan dom på Johansson's idag, hade inte tillräckligt med pengar med mej. Men imorgon! Då smäller det..
Ni ska få se på lite kort, lovar.

Nu är det, som på alla onsdagar, maraton på Tv4 Fakta. Först Förlossningskliniken och direkt efter det så kommer Riskförlossningar! I like.
Har funderingar på att plugga till barnmorska, men det finns bara ett problem. Själva pluggandet!
Kan man bara inte få något slags smartpiller som man sköljer ner med lite informationsmjölk och så kan man allt? Om någon uppfinner något sådant, eller om det redan finns - hör av er till mej.

Må gott. Kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag e med alla gånger! Jag å Madde va ju förbi dej häromdan men då svara du fan inte haha.

2009-02-26 @ 12:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0