"now dance fucker dance"

Jag har totalt glömt bort hur bra The Offsprings är!
Deras nya låt (Your gonna go far kid) fick mej att komma ihåg, så laddade jag ner alla dom gamla låtarna som jag jämte lyssnade på i tvåan typ.
Jag blir riktigt lycklig av deras musik!

Nu har jag iaf kommit hem från jobbet och placerade mej framför TV:n direkt. That 70's show!!
Finns den i någon sorts box? I want it..

Tobbe jobbar idag igen. Han kom hem jättesent igår, efter ha jobbat 12 timmar på sin första dag.
Han började vid 2 idag och kommer nog hem samma tid som igår!
Ska försöka få med mej Emil till IKEA tänkte jag, men han är lite sjuk idag förstår ni. Han tyckte väldigt synd om sej själv när jag pratade med honom i telefon för en stund sen.
Men jag ska tvinga med honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0