Rosenlundsbesök!

Ja, jag gick upp tidigt och åt goda flingor med färska hallon! Tog tyvärr ingen bild, men det såg väldigt gott och somrigt ut vill jag lova! Jag blev mätt iaf och gick till tåget.  Åkte in till Centralen och sen vidare med buss 80 till Rosenlund.
Gick och letade en stund, hade planerat in att leta lite längre, men jag hittade det ganska fort så jag hade 20 minuter kvar innna de ens öppnade. Så jag gick fram och tillbaka en stund, tittade på duvor som såg ut Comviqduvan och sen tillbaka igen...
Ja, dom mätte och kollade och skickade hem mej med en ny strumpa efter bara 20 minuter!
Jag gick tillbaka till busshållsplatsen, men bestämde mej för att ta en promenad bort till Centralen istället. Gick nere vid hamnen och tittade på båtarna och sen upp till Nordstan en sväng. In på Cubus och handlade 2 topar. Visar kanske senare!

Nu har vi iaf käkat, Tobbe är ledig idag och en snorig och dödssjuk Emil är här och ska kolla på Simpsons!
Jag funderar på vad jag ska göra resten av dagen..
Any sugestions?

Kommentarer
Postat av: MANDO

HAHA du kunde ju frågat Lina om hon kunde fotat din mat, det gjorde hon ju så bra med sin egen sist =P

2009-02-04 @ 17:25:31
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Lina

Just de tess du skrattade ju åt att jag fotade min mat!

Och vad gjorde du på rosenlund? jag har ju sagt åt dig att sluta hänga där!

2009-02-04 @ 21:07:43
URL: http://linaapelgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0