Så var det avklarat!

Ja, nu har jag varit hos tandläkaren!
Ska tillbaka igen, men vet inte när. Vill helst inte veta heller..
Men ringde Denise när jag kvar så hon hämtade mej, fick spendera en stund hos mamma också. Mamma är för övrigt fuk, och väldigt ynklig. Fick träffa Sigge och resten av alla katterna också! Denise skulle träna kl 12 och jag åkte med henne hem. Sophie, minisystern, praktiserar på Hembageriet denna veckan och hon slutade lagom till att bli hämtad. Och nu hamnade hon hos mej, och hon bakar sin grymt goda sockerkaka! :) Och jag gör drömtårta.
Denise kommer efter sin träning, typ när som helst, och då ska vi äta lite och sen blir det nog Kungsmässanbesök. På hennes förfrågan! Får se vad som handlas.. :) Har ju pengar att spendera iaf.
Kanske ett par nya byxor? Hittade ett par fräcka skrikrosa på H&M häromdagen, dom är skitfina! Men mest av allt vill jag ha ett par, eller två går lika bra, nya Converse!

Lägger upp bilder sen på min nya hårfärg så får ni tala om vilken ni gillade bäst!

Och Lina, ingen gillar härmisar :)
Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gillar mej!

Förlåt men den va ju så rolig, hata mig inte!!!!

2009-02-12 @ 23:40:01
URL: http://linaapelgren.blogg.se/
Postat av: mie

sugen på ny bloggdesign? :)

Kolla in här då: http://memie.blogg.se/2009/february/budgivning-svart-design-1.html

2009-02-12 @ 23:44:45
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0