"Dom skrattar inte med dej, dom skrattar åt dej!"

Igår var en bra dag. Sov jättelänge, gick bort till Wiila och vaxade mina ögonbryn, färgade fransarna och la lite färg på brynen med. Blev bra, och så slipper man plocka själv, det är jobbigt och glöms för ofta bort. Det är väldigt mörkt nu men det värsta går ju bort efter en stund :)
Sen kom Anna, vi käkade spaghetti & köttfärssås. Emil och Tobbe joinade också, så vi hade romantisk middag med tända ljus. Efter det så slog vi oss i soffan, Anna virkade jättefina mobilfodral till mej och Tobbe och vi glodde på TV.
Sen skulle Tobbe spela Guitarr Hero på PN, den där tävlingen som pågår nu, och när klockan började närma sej 10 gick vi ner dit.. D snöade det, det hade det gjort en stund iofs, men det är ganska mysigt att gå i snön!
Han skämde iaf ut sej inför hela Kungsbacka (!) när han spelade 3 låtar iförd cheerleadingdräkt och svart hårdrocksperuk med röd bandana! Ja ni ser ju själva hur det såg ut.. :)

  



Anna spenderade ännu en natt på min soffa, och imorse gick jag upp samtidigt med henne. Så kvart i 8 ringde alarmet på en ledig dag. Kan ni förstå? Och jag är inte ens trött. Otroligt!

Frida kanske kommer och hämtar äckelfiskarna senare, dom ska ju bli förflyttade till ett dagis istället. :) Barnen kommer ha mer nytta av dom än vad vi har just nu. Tobbe vill ha kvar dom, men det är ju inte han som gör rent skiten hela tiden och matar dom små rackarna. Plus att båda mammorna är döda, så det är två pappor + 6 barn! Oj så roligt. Jätteroligt.


Fick iaf hem mitt paket från Colorez häromdagen!

Denna fina tröja kom! (och en till syster och en till Maria med) Plus en klocka också, kornblå, men jag ska skicka tillbaka sen och ha en vit istället. Mycket bättre! :)

Nu ska jag skära upp en apelsin och glo på TV.
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Fin tröja=) Vilken sida hitta du den på? Kram

2009-02-19 @ 19:23:04
Postat av: Lina

Men kan du köpa en till mej med?!

2009-02-20 @ 00:03:26
URL: http://linaapelgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0