Alive and kicking!

De flesta av er undrar nog: Har människan gått och dött?
Om ändå så vore fallet!
Det kan man önska ibland. Jag har inte dött för er som är smått intresserade, utan gått och blivit en workoholic
Får skylla mej själv, finns ingen som säger att jag måste jobba på 3 olika jobb, aldrig ha någon fritid eller få tillräckligt med sömn. Eller jo, någon konstigt undermedvetet. Som en liten person som viskar, och jag måste uppfylla hans önskningar.
Skämt åsido så har det varit en del jobb det senaste och jag har inte har ork att uppdatera mej.
Nu verkar det lugna ner sej, men 1000 timmar är nog gjorda (maybe not, men det känns så!) i december iaf.

Emelie har åkt 2 veckor till Lanzarote, det verkar som om kära Mariadear har gått och fått kräksjukan, Anna träffar boysen i Australien, Olle har kommit och gått, det har blivit skitkallt och jag håller mej inne.
Förutom om jag är ute och jobbar. höhö.
Jul & nyår har passerat och det känns bra, bara ett helt år kvar tills nästa julhysteri. Yes, pusta ut Sverige!
Tillsammans, i en enda stor utandning.
Undra om det är det som behövs nu efter julstress och ett ton julmat i magen? En utandning?
Ibland slår jag mej själv med häpnad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0