at Qvist-recidence!

Ja, jag är hos familjen Qvist. Jag tycker det är riktigt kul att Anna har kommit hem för nu har jag någon annanstans att lata mej och bara göra inget på. Och dom har en sån där rolig inbyggd cam på sin dator som man kan göra roliga saker med.
Anna ska baka chocolatechipcokies och Sanna hänger på en bänk och Ronja äter motvilligt sin mat (som inte är lika god som katternas) och Maria sitter jämte mej med massa klägg i ansiktet som hon ska dra bort och jag sitter här.
Vad innehåller världens längsta mening?



Tobbe ska tydligen på hockey ikväll.
Jag ska mumsa på Annas cookies och sen kolla Top Model. Hatkärlek åt programmet men kärlek åt Isis som är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0