Dedicated to someone I care about

Det är väl egentligen av ren tur som jag hittade dej och fick inlirkat dej i mitt liv. Tänkte skriva tacka gud för det, men egentligen kan vi ju tacka Martin! Typ tusen gånger, minst.
Han blev kär i dej och jag fick liksom dej som en bonus! Någon som förstår mej så bra och någon som bara kan läsa av mej genom tystnad. För ibland tror jag att det verkligen var meningen att vi skulle hitta varandra, förr eller senare. Tur att det blev förr!
Jag är bara så lycklig att du finns i mitt liv lilla Anna. Om du bara visste! Jag kan vara dålig på att uttrycka mej själv och visa min uppskattning, men tro mej - jag uppskattar, respekterar och älskar dej fröken Anna Qvist.
Snöttan - vi ska aldrig göra slut!


P.S Om du nu mot förmodan gör slut med mej, så kommer jag förfölja dej hela ditt liv, slå dej i huvudet med en stekspade och låsa in dej på min toalett. Så det är rätt kört för din del! :)  D.S

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va snöttigt! :) Du får skriva sånt om mig med ju! :/ Love you mest

2009-01-31 @ 18:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0